vanlig dag..

hejsan,
vaknade imorse! sen fixade jag mig och drog till skolan, när jag kom dit va frida sjuk. typiskt..
började med matte jag och sofie sjöng vackert! sen no, prov? fast man fick titta i böckerna :D
varför har man två öron och inte bara ett?
sen hemkunskaaaaaap, städade.. trist
sen lunch och so, sådär lagom kul.
slutade två gick hem till sofia, kollade tv och åt godis och annat som är kul ;) halv sex skulle hon på träning så då åkte jag hem. sen satte jag mig här och ska snart äta :D
det luktar pannkaka ;)

herrå

Kommentarer
- webbadam

hur gör du? JAG VET! du skriver från mobilen va ?

2009-12-07 - 18:45:33
- sofie

vi sjunger alltid vackert!

2009-12-07 - 21:54:45
URL: http://sufietolfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0