tisdag[:

hejsan, idag är det tisdag :D

grattis arne!! :D

iaf jag vakna drog till skolan som vanligt. sen började vi med matte, sen no fortsatte med vårat prov det går framåt sakta med säkert ;)
sen vare spanska. fick göra prov gick väl bra
sen svenska trodde vi skulle va lediga men nej det va tydligen nästa vecka..
aja ingen profil iaf skönt. slutade halv två och då åkte jag o frida hem till henne. vi gjorde makaroner
känn på den mååd ;)
sen kollade vi på pellesvanslös, frida somna..
sen tog jag tjugo i bussen från henne och såklart hoppade kalle och mille på bussen. och andré!
sen gick jag av, nu ska jag skriva klart min bokresencion och skicka in till henke ;)
sen ska jag äta och duscha :)
cYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0