the end is just the begining

hej.....
idag va det en j*vligt onödigt skoldag..
först så kom vi dit och hade mentorstid sen skulle vi städa skåpet i tre timmar vet inte hur hoa tänkte där.. men frida och städade vårat skåp och va så duktiga sen gick vi runt så träffa vi rikcard och jag fick veta att jag har mvg i idrott :D sen när rasten va slut så hade vi lunch en timme, haha. aja när halva rasten hade gått då orkade inte jag o frida loda runt på skolan längre så vi tog bussen till åby och käka pizza :D mums sen gick vi hem till mig och gjorde nå , sen åkte vi tillbaka till skolan till halv tolv och kollade på film "flugornas herre" haha superbra film. sen slutade vi vid två och då tänkte frida bli snömulad men hon ville inte så vi gick till bussen.

tog bussen hem till henne och när vi va framme ringde pappa och sa att vi skulle till en skodoktor och göra nå så han kom och hämtade mig så åkte vi dit :)
kom tillbaka till frida sen då gick vi till hemmakväll och hyrde en film "the proposal" tror jag den hette, en romantisk komedi, den va bra sen tog jag tio i åtta bussen från stan och nu har jag duschat och ska kolla lite på criminal minds :D

hörs, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0