snö

hej.
idag vaknade jag och det snöade mycket!
jag fixade mig och åkte tll skolan. sen så började vi med matte spelade schack med tobbe borg, haha :D
sen no kollade på film och körde hängagubbe. :)
sen spanska gjorde julkort och lyssnade på julmusik och sjöng, nice de :D
sen slutade vi 11.35 riktigt skönt, skulle haft proffe man steffebooi sa att det snöa så mycket så vi slapp :D
fast jag och frida har ju så kul att vi stannade kvar i skolan till halv två då slutade ida och vi åkte hit,
när jag och frida va kvar spelade vi schack, kollade på folk som blev snömulade och sånt men ingen gick på mig och frida för vi är så coola, fatta man ju..
sen chilla vi i vinkeln ;)
sen åkte vi hem nu ska ida oc hjag ta nå att äta :D
herrrrå
slänger in en bild på kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0