skola och frida

hallå där kött o blåbär.. ha ha
idag skola, ingen bryr sig.
svenska, sjöng akapella (?) och satsa på delarna ;)
sen musik, school of rock. sen so. hansson! jag o frida satt i vinkeln o jobba sten hårt.. sen lunch och mera so, jag och frida hjälpte hoa att bära festis för vi är så starka :D
sen vare språk kollade om på ice age 3 -.- kulkul sist engelska
- jobba med kapilel 4a
- träna på oregelbundna verb
- shut the fuck up!
- fuck off 14.59
det va hoas planering.. han är så rolig ibland :D
sen åkte jag och frida buss hem till mig, åt lite. kollade i gamla skolkataloger. haha.
sen knäppte vi kort också, snyggt :'d
sen åkte hon hem med typ tio i sex
då gick jag hem och åt nu sitter jag här
jag tänkte lägga upp lite snygga bilder på mig och frida! haha
juste imorn är det lucia på skolan





bässst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0