setryugjhmgnbfds

hejsan..
igår.
vid åtta åkte jag ida och jonathan till frida. KALLT! sen gick vi och köpte en film, rise tror jag den hette. det va lång, konstig och tråkig :D nicke tyckte iaf den va bra ;)
sen gjorde vi inte så mycket jag typ halvsov och dom andra spelade farmville, haha
sen hämtade mamma mig och ida vid ett, då åkte vi hem och kollade på tv, criminal minds och nån film, sen somnade vi i soffan och vaknade imorse.
idag.
vaknade klockan vet inte, då gick vi upp och åt frukost kollade lite på datorn och sen skulle ida på träning så hon åkte halv ett sen dess har jag städat lite!! duktigt, fast det ser inge bättre ut.. ikv kommer idas familj och äter här, nuirrrrrrrre.. hörs sen,
så hör ser mitt jullov ut just nu
20/12, fixa klart alla julklappar och gå på bio med frida :D
21/12, åka o bada med frida, andy och berglund och nån mer?
22/12, ida och jag åker till sthlm och sover hos mia
23/12, kommer hem från sthlm
24/12, julafton med min famlij  (:
25/12, slappa!
31/12, nyår med frida!!!
2/1 fyller jag år
5/1 namnsdag (h)
7/1 studiedag
8/1 skola
5/1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0