JULLOV!

hej, glad är jag.!
nu sitter jag här och har varit ut och gått med min pappa (: (:
idag har det varit en slapp dag, först julkonstert, frida dansade. duktig hon :)
sen så spelade no air sen gick vi till klassrummet och fikade :D bullar och sånt som bosse hade gjort :D så spelade vi luffarschack (h) sen så hade vi lunch kvart över elva och sen tjugo i tolv träffades vi i klassrummet så fick vi betygen och sen fick vi gå hem :D
på vägen till bussen gick jag och frida med berglund och filip sen så puttade jag och frida nästan berglund i snön men han fick ner oss ist..  tillslut fick vi ner han :D så gick vi till bussen och åkte hem, då va jag med ida ett tag sen skulle hon till stan och köpa skor.
snart kommer hon hit igen och då ska vi hitta på nå kul :D
NU ÄR DET JULLOV !

ses ;;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0