grattis ida!

grattis ida!!!
hej idag va det soft skola :D
först kollade vi matcher, lärare mot elever i innebandy, basket och vollyboll.
lärarna vann alla.. aja sånt får man leva med :)
sen mellan tio och halv tolv gick vi promenad! hälsans stig. haha
såklart puttade alla varandra i snön så alla va blöta utom mååd ;)
juste jag fick en julklapp av hon och han också :D (frida och berglund)
den va snygg guld ofc ;;
bästa rimmet va det också:

med den här kan du mäta, det som du på julen sak äta. men säg ingenting till mååd, hom är så himla hård. en pepparkaka eller två, som vi sen kan få. här får du ett millilitermått, hoppas fikat smakar gått!!
grattis på julafton önskar hon och han :D

haha, bäst idag!! :D
sen hade vi svenska, satt i torkrummet och spelade kort :D nice
sen slutade vi vid två då åkte jag hem åt hämtade idas presetnt och gick hem till henne :D
hon blev glad (y) sen fikade vi och så sen blev jag hämtad och så åkte vi hem
mitt fina julklapp :D

hejdå (: (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0