chacha ;)

hej, idag va det onsdag, faktiskt
trött..
skola !! började med simmning, skulle trampa vatten i tolv minuter.. lätt som en plätt :D
sen dyka efter nå töntiga saker på botten sen simma under vattnet, sen vare dusch jag och hedda sjöng (y)
sen vare slöjd gjorde ingenting, sov i soffan. skönt. sen vare lunch och då åt vi, sen engelska.
sen spanska kollade på ice age 3 på spanska.. den va ganska tråkig, fast det va skönt för d och c va borta ;)
sen vare läxhjälp med bosse, frida pratade i telefon och jag hjälpte heikki med hans prov, sen åkte jag och frida hit och åt sen åkte hon till hoa ;;
så nu sitter jag här, tänkte hitta på nå, men vad..?
kanske skriver nå ikv, tror inte de men man kan ju alltid hoppas ;)
juste jag ska ju lägga in en bild också..

mohaha snygg bild
herrå (: (: (: (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0