bio igår kväll

hejsan. igår va jag och ida på bio , 2012 den va bra! :D
först va vi på köpis och köpte julklappar. hittade nåra bra :)
sen tog vi tio i åtta bussen från köpis direkt in till stan, fast vi stannade bussen vid mig och gav våra påsar till pappa. det kallar jag smart ;)
juste träffade issa, elin och andré på bussen :)
sen åkte vi in till stan och köpte biljetter. bion va nio så då gick vi runt på stan ett tag fast det va tråkigt för alla affärer va stängda.. aja sen gick vi på bion. det va slut tjugo i tolv och å gick vi mot bussen, sen kom det nåra 30+ gubbar och började snacka med oss. haha dom hade varit och ätit julbord, helt nyktra va dom väl inte heller. vi skulle på samma buss så vi gick på men vi satt oss en bit ifrån dom :D
sen kom vi hem, åt lite glass sen gjorde vi annat..
sen sov hon här.

idag vaknade vi halv elva, gick upp och åt frukost, nu har hon åkt på träning och jag ska göra nå. sen kommer hon nog hit igen när hon har tränat klart. DEt snöar!!! synd bara att det måste vara kallt..

snart ska jag äta mat. vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0